Kontakta oss

Drulleförsäkring

För att vi ska kunna hjälpa dig så fort som möjligt med ditt ärende och med din drulleförsäkring, är det bra att du beskriver ditt ärende så noggrant som möjligt. Om klockan t. ex. är vattenskadad, eller har fått sitt glas krossat/spricka i sig. Bifoga även ett foto på skadan, det gör att vi kan bedöma ditt ärende snabbare.

Vi kan komma att ställa följdfrågor om vi anser att din skada kanske går att åtgärda eller klockan kan ordnas på något sätt, att vi istället anser att ärendet går under support/reklamation istället.

Detta formulär kan endast du som köpt en drulleförsäkring använda. Försäkringen ska köpas tillsammans med en klocka och är knuten till den klockan.

Får du ej svar från oss?

Får du inget svar från oss inom rimlig tid? Kontrollera din skärpkorg/spammapp så vi ej har hamnat där.

Ditt ORDERNUMMER från ditt köp hos safekid.se. Du hittar ordernumret på följesedeln.

Beskriv ditt problem eller fel


Bifoga en fil/bild
Tillåtna filer är: JPG, PNG och PDF. Max 10mb stora filer.


Vår support är till för dig som köpt din klocka genom oss på safekid.se, och som är kund hos oss. Övriga kunder hänvisar vi till respektive företag du köpt din klocka ifrån.