Svenskt företag med svensk support. Snabb leverans med DHL. Fri frakt över 200 kr.

Svenskt företag med svensk support. Snabb leverans DHL. Fri frakt över 200 kr.

Drulleförsäkring

Drulleförsäkring

För att vi ska kunna hjälpa dig så fort som möjligt med ditt ärende och med din drulleförsäkring, är det bra att du beskriver ditt ärende så noggrant som möjligt. Om klockan t. ex. är vattenskadad, eller har fått sitt glas krossat/spricka i sig. Bifoga även ett foto på skadan, det gör att vi kan bedöma ditt ärende snabbare.

Vi kan komma att ställa följdfrågor om vi anser att din skada kanske går att åtgärda eller klockan kan ordnas på något sätt, att vi istället anser att ärendet går under support/reklamation istället.

Detta formulär kan endast du som köpt en drulleförsäkring använda. Försäkringen ska köpas tillsammans med en klocka och är knuten till den klockan.

Får du ej svar från oss?

Får du inget svar från oss inom rimlig tid? Kontrollera din skärpkorg/spammapp så vi ej har hamnat där.

Välj om du har en drulleförsäkring hos oss eller inte.

Vår support är till för dig som köpt din klocka genom oss på safekid.se, och som är kund hos oss. Övriga kunder hänvisar vi till respektive företag du köpt din klocka ifrån.