Safekid Verbal Abonnemang

Vårt egna abonnemang och simkort – SAFEKID VERBAL.

Slipp allt onödigt krångel med förbrukade kontantkort, bindningstider och uppsägningstider!

Genom operatören VERBAL lanserar vi nu vårt egna abonnemang helt anpassat till våra SAFEKID klockor.

Första månaden gratis!

Artikelnr: safekidverbal Kategorier: , Tagg:

Beställ enkelt ditt SAFEKID VERBAL abonnemang här hos oss.

Abonnemanget kostar inget att köpa.

• Första månaden gratis.
• Abonnemanget kostar 99kr / månad.
Fria samtal, sms och MMS ingår
Inga bindningstider eller uppsägningstider.
• Du kan när som helst pausa abonnemanget.
1 GB data ingår
Personlig kundsupport i världsklass
• Abonnemanget använder Telenors nät.

För att hantera ditt abonnemang, kommer Verbal att behöva det personnummer som ska stå på abonnemanget – målsmans personnummer!

Efter att du genomfört din beställning kommer Verbal att skicka ut ditt simkort till dig.

Gör din beställning här:

I lager

  • Verbal behöver det personnummer som ska stå på abonnemanget.
    10 siffror inkl de fyra sista - ex: 19801010-XXXX.
    18 år eller äldre gäller för att teckna abonnemang.

    Det namn som abonnemanget ska stå på. Och som överensstämmer med personnumret.

    Om annan än beställaren, ange ADRESS, POSTNUMMER och POSTORT - till den som ska stå på abonnemanget, och som överensstämmer med personnumret!

    E-post adress dit ni vill ha fakturan skickad till.

    Jag godkänner Verbals allmänna villkor & integritetspolicy samt att Verbal gör en sedvanlig kreditupplysning.

Våra SAFEKID klockor behöver ett simkort med tal och data/surf för att fungera. Med vårt SAFEKID VERBAL abonnemang får du precis det du behöver för att din klocka ska fungera perfekt.

• Abonnemanget kostar 99kr / månad.
• Fria samtal, sms och MMS ingår
• 1 GB data ingår
• Abonnemanget använder Telenors nät.

Du kan när som helst pausa abonnemanget.

FRIHET

Inga bindningstider eller uppsägningstider. Frihet helt enkelt.

TRYGGHET

VERBAL finns där för dig – snabb och kunnig service för din trygghets skull.

ENKELHET

Alltid full kontroll över ditt abonnemang direkt i appen. Det blir enklast så.

Verbal app
– Allt samlat på ett och samma ställe

  • Styr dina abonnemang
  • Alla fakturor på ett ställe
  • Följ och beställ surf
  • Se trafikspecifikationer
  • Hantera PIN och PUK
 
Ladda ner appen och få full översikt och kontroll över ditt abonnemang!

Detta är SAFEKID Verbal

Med ett SAFEKID VERBAL abonnemang slipper du bindningstider, uppsägningstider och dolda avgifter. Istället får du en mobiloperatör med full flexibilitet, snabb kundservice och moderna lösningar.

VERBAL levererar mobil telefoni på kundens villkor. Sedan 2007 har Verbal arbetat målmedvetet för att ta fram de tjänster och lösningar som efterfrågats.

Verbal levererar helt enkelt telefoni som passar dig som kund. Och vi kommer fortsätta att sätta dig som kund i första rummet, så att du får telefoni på dina villkor.

Beställ enkelt ditt SAFEKID VERBAL abonnemang här hos oss.

Vill du veta mer om just VERBAL? Läs mer på www.verbal.se

Personuppgifter

Vid köp av SAFEKID VERBAL abonnemang kommer SAFEKID att förmedla dina kontaktuppgifter vidare till VERBAL för hantering av abonnemanget. Verbal kommer att kontakta dig som ny kund hos Verbal.

Vanliga frågor

Använda Safekid Verbal utomlands

När du är utomlands, utanför EU/EES och vill surfa ska du koppla på Trygg surf. Det gör du i vår app som finns att ladda ner i App Store och Google Play, eller genom att ringa vår kundservice. 
Tel: 0771 400 100. Öppettider: 08:30-17:00 Helgfria vardagar

Vilket nät använder Safekid Verbal?
Vi använder oss av Telenors 2, 3, 3G och 4G-nät som täcker 99,5% av Sveriges befolkning. 
När fakturerar Verbal?

Verbal har förskottsfakturering på månadsavgiften, trafik debiteras i efterskott. Fakturan skickas mellan 5e-10e varje månad, det är lite olika, förfallo är alltid 27e i månaden.

Om en kund beställer Safekid Verbal abonnemang den 1 oktober och har en fri månad så skickas fakturan ut i början av november.

Pausa abonnemanget

Du kan närsomhelst pausa ditt abonnemang. Enklast är att ringa Verbal kundtjänst för att pausa abonnemanget. Det komemr att gå att pausa i appen inom kort också. För att starta abonnemanget igen, kontaktar ni kundtjänst igen.
Pausat abonnemang gäller från det datum som du vill pausa ifrån.

Tel: 0771 400 100. Öppettider: 08:30-17:00 Helgfria vardagar

Var kan jag se hur mycket surf jag har kvar?

Genom att logga in i vår app "Verbal" eller på vår hemsida. Självklart kan du alltid även kontakta oss på kundservice!

Varför ska jag välja Verbal framför andra operatörer?
-inga bindningstider eller uppsägningstider
-inga dolda avgifter eller fakturaavgifter
-pausa abonnemanget
-gå upp och ner mellan olika abonnemang från månad till månad om man vill - inte bara gå upp till något dyrare
-snabbare kundtjänst
-personlig kontaktperson (om man har mobilabonnemang)
-lägsta prisgaranti på abonnemangen
Hur gör jag om surfen tar slut?
Om man behöver fylla på surf kostar det 129 kr extra för 3 GB. Då är det mer värt att lägga om abonnemanget till ett 10 GB, alternativt 2 GB.