Svenskt företag med svensk support. Snabb leverans med DHL. Fri frakt över 500 kr.

Svenskt företag med svensk support. Snabb leverans DHL. Fri frakt över 500 kr.

Kontakt och support

Här finner du våra vanligaste kontaktvägar om du behöver support eller har frågor inför ditt köp. Vi besvarar supportärenden via e-post så fort vi har möjlighet. Många svar finns även på vår supportportal, eller i FAQ nedan. Vänligen kontakta kundtjänst innan en retur eller reklamation skickas tillbaka.

FAQ

Vi har en bra FAQ där du finner många frågor och svar.

Support forum

I vårt support forum finns du tips och trixs med hjälp för att få din klocka att fungera bra

Välj vad ditt ärende gäller

Använd knapparna för att komma vidare till våra olika support formulär.

Får du ej svar från oss?

Får du inget svar från oss inom rimlig tid? Kontrollera din skärpkorg/spammapp så vi ej har hamnat där.

Telefon

Om du har frågor inför köp eller supportärende, kan du ringa oss:

010-211 52 70


Telefontid:

Måndag: Stängt
Tisdag: 13.00-15.00
Onsdag: 13.00-15.00
Torsdag: 13.00-15.00
Fredag: Stängt

Övrig tid hänvisar vi till våra support formulär här på sidan!

Inför ditt köp och övriga frågor

FAQ

Vi har en bra FAQ där du finner många frågor och svar.

Inför ditt köp

Vi svarar gärna på dina frågor inför ditt köp av en GPS mobil klocka.

Tel: 010-211 52 70

Vår adress

SAFEKID e-handel AB
Kyrkogatan 10
745 31 Enköping

Ej butik. Besök måste bokas in.

Samarbeten, sponsring, annonsering, ÅF förfrågan mm

Vill du komma i kontakt med oss angående ett samarbete, förfrågan, åf eller annonsering?
Då kommer du enklast i kontakt med oss genom att använda epost adressen nedan.

Mailadressen nedan SKA INTE ANVÄNDAS till support eller order frågor kring din klocka eller ditt köp.
Vi kommer inte att svara på ärende & orderfrågor på den adressen!

Kontakta oss på marknad@safekid.se (ej för support/tekniska frågor)