Kontakta oss

Kontakt och support

Nedan finner du våra vanligaste kontaktvägar och du behöver support eller har frågor infö ditt köp. Vi besvarar supportärenden via e-post så fort vi har möjlighet. Det går bra att kontakta oss via support formulären nedan. Många svar finns även på vår supportportal, eller i FAQ nedan.

Begränsade öppettider i supporten under sommaren

Veckorna 29-30-31.
Under sommaren kommer vi ha något längre svarstider på ärenden och hantering av ditt support ärende. Vi svarar på ert ärendet så snart som möjligt.
Tack för förståelsen och ha en trevlig sommar.

Kundtjänst & support

Om du har handlat hos oss, vill vi att du använder vårt kundtjänstformulär.

Vänligen kontakta kundtjänst innan en retur eller reklamation skickas tillbaka.

Välj vad ditt ärende gäller

Använd knapparna för att komma vidare till våra olika support formulär.

Telefon

Telefontid
Under sommaren är telefonväxel stängd. Du når oss via våra kontaktformulär här på sidan.

Kom igång med din klocka


Kom igång med din klocka
Kom igång med din klocka, om du upplever problem, kolla här först.

FAQ

Vi har en bra FAQ där du finner många frågor och svar.

Inför ditt köp och övriga frågor

Safekid

Vi säljer våra klockor endast genom safekid.se, och vår kundtjänst/support är till för våra kunder som köpt via oss.

Inför ditt köp

Vi svarar gärna på dina frågor inför ditt köp av en GPS mobil klocka.

Tel: 010-211 52 70

Vår adress

SAFEKID e-handel AB
Kyrkogatan 10
745 31 Enköping

Ej butik. Besök måste bokas.

Leverans
Med DHL 1-2 vardagar.


Välja klocka
Guide för att välja klocka.

 


Kom igång
Kom igång med din klocka.

 


Support
Vi har bra FAQ och support.