Kontakta oss

Kontakt och support

Här finner du våra vanligaste kontaktvägar om du behöver support eller har frågor inför ditt köp. Vi besvarar supportärenden via e-post så fort vi har möjlighet. Många svar finns även på vår supportportal, eller i FAQ nedan. Vänligen kontakta kundtjänst innan en retur eller reklamation skickas tillbaka.

Välj vad ditt ärende gäller

Använd knapparna för att komma vidare till våra olika support formulär.

Får du ej svar från oss?

Får du inget svar från oss inom rimlig tid? Kontrollera din skärpkorg/spammapp så vi ej har hamnat där.

Telefon

Om du har frågor inför köp eller supportärende, kan du ringa oss:

010-211 52 70


Telefontid:

Måndag: kl. 13.00-15.00
Tisdag: Stängt
Onsdag: kl. 10.00-12.00
Torsdag: Stängt
Fredag: kl. 10.00-12.00

Övrig tid hänvisar vi till våra support formulär här på sidan!

Kom igång med din klocka


Kom igång med din klocka
Kom igång med din klocka, om du upplever problem, kolla här först.

FAQ

Vi har en bra FAQ där du finner många frågor och svar.

Inför ditt köp och övriga frågor

Safekid

Vi säljer våra klockor endast genom safekid.se, och vår kundtjänst/support är till för våra kunder som köpt via oss.

Inför ditt köp

Vi svarar gärna på dina frågor inför ditt köp av en GPS mobil klocka.

Tel: 010-211 52 70

Vår adress

SAFEKID e-handel AB
Kyrkogatan 10
745 31 Enköping

Ej butik. Besök måste bokas in.