Kontakta oss

Teknisk support

Ditt ORDER NUMMER från ditt köp hos safekid.se. Du hittar ordernumret på följesedeln.

Frågor om ditt problem

Svara på följande frågor, det gör att vi kan hjälpa dig snabbare.


Kryssa för om du har värde på simkortet.
Får klockan uppkoppling, utan överkryssning av staplar i klockans display?
Kan du exempelvis byta tid och positionera den i kartan?

Beskriv ditt problem eller fel

För att vi ska kunna hjälpa dig så bra som möjligt med ditt problem, beskriv ditt fel eller problem så utförligt som möjligt.


Vår support är till för dig som köpt din klocka genom oss på safekid.se, och som är kund hos oss. Övriga kunder hänvisar vi till respektive företag du köpt din klocka ifrån.

Leverans
Med DHL 1-2 vardagar.


Välja klocka
Guide för att välja klocka.

 


Kom igång
Kom igång med din klocka.

 


Support
Vi har bra FAQ och support.

 

Nya produkter