Kontakta oss

Teknisk support

Ditt ORDER NUMMER från ditt köp hos safekid.se. Du hittar ordernumret på följesedeln.



Tidszonen ställs in i appen. Det ska stå på EAST GMT+1. Välj även sommartid om det är sommartid. Vid vintertid, slå av sommartid!

TIDSZON

Tidszonen ställs in i appen. Det ska stå på EAST GMT+1 - Välj även sommartid om det är sommartid. Vid vintertid, slå av sommartid!

Är inte korrekt tidzon inställt och synkat till server och klocka, kommer ni få sämre gps positionering.


Du behöver ha korrekt datauppkopplling (APN) i klockan för just din operatör.



Frågor om ditt problem

Svara på följande frågor, det gör att vi kan hjälpa dig snabbare.


Kryssa för om du har värde på simkortet.
Får klockan uppkoppling, utan överkryssning av staplar i klockans display?
Kan du exempelvis byta tid och positionera den i kartan?

Beskriv ditt problem eller fel

För att vi ska kunna hjälpa dig så bra som möjligt med ditt problem, beskriv ditt fel eller problem så utförligt som möjligt.



Bifoga en fil/bild
Tillåtna filer är: JPG, PNG och PDF. Max 10mb stora filer.


Vår support är till för dig som köpt din klocka genom oss på safekid.se, och som är kund hos oss. Övriga kunder hänvisar vi till respektive företag du köpt din klocka ifrån.

Leverans
Med DHL 1-2 vardagar.


Välja klocka
Guide för att välja klocka.

 


Kom igång
Kom igång med din klocka.

 


Support
Vi har bra FAQ och support.