Svenskt företag med svensk support. Snabb leverans med DHL. Fri frakt över 500 kr.

Svenskt företag med svensk support. Snabb leverans DHL. Fri frakt över 500 kr.

Kontakta oss

Teknisk support

Får du ej svar från oss?

Får du inget svar från oss inom rimlig tid? Kontrollera din skärpkorg/spammapp så vi ej har hamnat där.

Försök att besvara frågor så noggrant du kan. Dina svar underlättar hanteringen av ditt ärende. I viss fall får du även hjälp direkt i formuläret nedan.
Ditt ORDER NUMMER från ditt köp hos safekid.se. Du hittar ordernumret på följesedeln.



Tidszonen ställs in i appen. Det ska stå på EAST GMT+1. Välj även sommartid om det är sommartid. Vid vintertid, slå av sommartid!

Du behöver ha korrekt datauppkopplling (APN) i klockan för just din operatör.



Frågor om ditt problem

Svara på följande frågor, det gör att vi kan hjälpa dig snabbare.


Kryssa för om du har värde på simkortet.
Får klockan uppkoppling, utan överkryssning av staplar i klockans display?
Kan du exempelvis byta tid och positionera den i kartan?

Telefonnummer till klockan
vi kan remote ställa in klockan för rätt APN, kontrollera inställningar mm. För att kunna göra det, behöver vi klockans telefonnummer.


Beskriv ditt problem eller fel

För att vi ska kunna hjälpa dig så bra som möjligt med ditt problem, beskriv ditt fel eller problem så utförligt som möjligt.



Bifoga en fil/bild
Tillåtna filer är: JPG, PNG och PDF. Max 10mb stora filer.

Du kan ladda upp 4st olika bilder/filmer. Bifoga på framsida, baksida och sidan, och på sladden om det är problem med laddning.


Vår support är till för dig som köpt din klocka genom oss på safekid.se, och som är kund hos oss. Övriga kunder hänvisar vi till respektive företag du köpt din klocka ifrån.