Svenskt företag med svensk support. Snabb leverans med DHL. Fri frakt över 500 kr.

Svenskt företag. Snabb leverans DHL. Fri frakt över 500 kr.

Krånglar ditt simkort från Telia?

aug 20, 2020

Några av våra kunder har uppmärksammat oss på att Telia har krånglat under sommaren. Det handlar ofta om problem med mottagningen och datatrafik som inte fungerar som den ska.

Vår bedömning är att Telia eventuellt gjort förändringar i abonnemang och täckningsområden, vilket innebär att kunder har haft problem med att använda klockorna.

Om du har Telia och upplever liknande problem med täckningen eller att informationen inte synkas ordentligt mellan appen och klockan, behöver det inte vara något fel på klockan.

Det går naturligtvis bra att använda andra operatörer såsom Telenor eller Tele2 och vi rekommenderar våra kunder att gå över till vårt egna Safekid Verbal abonnemang (Telenor), helt anpassat till våra klockor.

Du slipper allt onödigt krångel med förbrukade kontantkort, bindningstider och uppsägningstider och simkortet går naturlitgvis även bra att använda i en mobiltelefon.

 

Vi rekommenderar inte Telia längre i våra klockor
Många kunder hör av sig med anledning av Telia abonnemang/kontantkort. Telia har gjort en uppdatering kring sina abonnemang/kontantkort som gör att de inte fungerar lika bra längre. Värdet/saldot på simkortet tar slut fort.
Vill ändå använda Telia, och då Telia Enkel, behöver ni ladda på med extra Surf, ex: Surf 49kr/mån.


Vårt egna abonnemang!

 

Perfekt till din SAFEKID klocka.
99kr/månaden med 1 GB data.
SAFEKID VERBAL

Select currency