Kontakt och support
Drift och störnings information
Här finner ni löpande drift och störningsinformation för klocka, app, Verbal, simkort, server mm. Läs mer
Här finner du våra vanligaste kontaktvägar om du behöver support eller har frågor inför ditt köp. Vi besvarar supportärenden via e-post så fort vi har möjlighet. Många svar finns även på vår supportportal, eller i FAQ nedan. Vänligen kontakta kundtjänst innan en retur eller reklamation skickas tillbaka.
Välj vad ditt ärende gäller
Använd knapparna för att komma vidare till våra olika support formulär.
Får du ej svar från oss?
Får du inget svar från oss inom rimlig tid? Kontrollera din skärpkorg/spammapp så vi ej har hamnat där.
Telefon
Om du har frågor inför köp eller supportärende, kan du ringa oss:
010-211 52 70
Telefontid:
Måndag: kl. 09.30-11.30
Tisdag: Stängt
Onsdag: kl. 09.30-11.30
Torsdag: Stängt
Fredag: kl. 09.30-11.30
Övrig tid hänvisar vi till våra support formulär här på sidan!
Inför ditt köp och övriga frågor
FAQ
Vi har en bra FAQ där du finner många frågor och svar.
Inför ditt köp
Vi svarar gärna på dina frågor inför ditt köp av en GPS mobil klocka.
Tel: 010-211 52 70
Vår adress
SAFEKID e-handel AB
Kyrkogatan 10
745 31 Enköping
Ej butik. Besök måste bokas in.